ГоловнаНовини Здоров'яМедики назвали симптоми передозування вітаміном D

Медики назвали симптоми передозування вітаміном D

Медики з Великобританії представили до уваги симптоми, пов’язані з можливим передозуванням вітаміном D. Серед ознак поява нудоти і часте сечовипускання. Стаття відповідного змісту опублікована у виданні Express.

Вітамін D

Вітамін D допомагає регулювати кількість кальцію і фосфату в організмі, приносячи ряд переваг для здоров’я, таких як підтримання здоров’я кісток, зубів і м’язів.

Більшість людей отримують досить важливого речовини від впливу прямих сонячних променів, але деякі особи здійснюють прийом його у вигляді добавок, що може становити потенційно серйозні ризики для здоров’я.

Основним наслідком передозування є накопичення кальцію в крові (гіперкальціємія), що викликає нудоту і блювоту, слабкість і часте сечовипускання. Симптоми здатні прогресувати до болю в кістках і проблем з нирками, таких як утворення каменів.

Продовження на наступній сторінці: 1 2