Ібупрофен і парацетамол є двома безрецептурними болезаспокійливими засобами, що найчастіше використовуються, але часто виникає плутанина щодо того, як їх приймати.

Хоча ці ліки вважаються досить безпечними для використання без рецепта, це не завжди означає, що їх слід використовувати разом один з одним. Незалежно від того, чи хочете ви позбутися болю, болю або високої температури, це все, що вам потрібно знати про змішування парацетамолу та ібупрофену.

Безрецептурні знеболювальні можна розділити на дві основні групи, відомі як парацетамол та нестероїдні протизапальні препарати (НПЗЗ).

Хоча парацетамол та ібупрофен обидва використовуються для лікування загального болю, вони потрапляють до різних категорій з точки зору лікувального призначення.

Читайте також:  Проти вісцерального жиру: названо дешевий овоч для схуднення та здоров'я

За даними NHS, парацетамол використовується для лікування болю та болю, а також може використовуватися для зниження високої температури, у той час як ібупрофен найкраще використовувати для лікування болю та зменшення запалення.

Обидва безрецептурні препарати ефективні для полегшення болю самі по собі, але наскільки безпечно поєднувати їх разом?

Чи можна приймати парацетамол та ібупрофен разом?

Більшість людей можуть безпечно приймати обидва знеболювальні засоби, хоча є кілька груп, таких як епілептики та люди з проблемами серця, печінки та нирок, яким слід проконсультуватися зі своїм лікарем загальної практики або фармацевтом, перш ніж приймати ці поширені ліки.

Читайте також:  Виявлено наслідок легких форм коронавірусу для мозку

Щодо їхнього спільного прийому, у рекомендаціях NHS чітко зазначено, що, як правило, безпечно поєднувати парацетамол та ібупрофен, якщо вам 16 років і старше.

Національна служба охорони здоров’я заявила:

«Безпечно приймати парацетамол з іншими типами знеболювальних, які не містять парацетамолу, такими як ібупрофен, аспірин та кодеїн. Не приймайте парацетамол разом з іншими ліками, які містять парацетамол. Якщо ви приймаєте два різні ліки, що містять парацетамол, існує ризик передозування».