Багато людей покладаються на добавки, щоб отримати додаткові вітаміни та мінерали, яких вони потребують. Деяким може бути важко включити достатню кількість продуктів до свого раціону, тоді як у інших можуть виникнути проблеми з їх правильним засвоєнням. Якою б причиною не було, прийом добавок може бути пов’язаний з деякими ризиками.

Вітамін D є однією з найпопулярніших добавок, які люди приймають, особливо у зимові місяці. Це тому, що більшість нашого природного споживання вітаміну D надходить від сонця. Однак його також можна знайти у таких продуктах, як жирна риба, червоне м’ясо та яйця.

Але додатковий прийом вітаміну D може бути ризикованим.

Читайте також:  Лікарі пояснили, як відрізнити серцевий біль від невралгії

Прийом занадто великої кількості може спричинити каміння у нирках. Для багатьох людей, які з усіх сил намагаються отримати достатню кількість вітаміну D від сонячного світла та їжі через географічне положення, напружені дні та змінну роботу, добавки можуть бути дуже корисними. Зрештою, отримати достатню кількість вітаміну D – складне завдання. Однак занадто багато вітаміну D (понад 100 нанограмів на мілілітр) може викликати додаткове всмоктування кальцію, що призводить до м’язових болів, розладів настрою, болів у животі та каменів у нирках.

Так само є багато ліків, які погано поєднуються з добавками вітаміну D, наприклад, кортикостероїди, діуретики та багато препаратів для схуднення. Камені у нирках утворюються, коли продукти життєдіяльності у вашому організмі кристалізуються, а потім формуються у тверді грудки у нирках. Вони можуть бути надзвичайно болючими і, якщо їх не лікувати, можуть призвести до нирок або порушення роботи нирок.

Читайте також:  Як виглядати на 10 років молодше: блогер поділилася простими порадами

Симптоми більших каменів у нирках включають:

  • Біль у боці живота
  • Сильний біль, який приходить і йде
  • Почуття нудоти чи блювання