Надлишок вітамінів в організмі небезпечний своїми наслідками, багато вітамінів можуть накопичуватися в тілі через повільне виведення, попереджають лікарі.

Лікарі – терапевт Арон Османович і нутриціолог Олена Мановська – назвали небезпечні наслідки від надлишку вітамінів в організмі і порадили не вживати добавки, що містять їх, в самодіяльному порядку. В ідеалі необхідні організму вітаміни ми повинні отримувати з їжею, але харчування багатьох людей у ​​наші дні не є збалансованим, тому проблеми з нестачею тих чи інших вітамінів є у більшості. Тим не менш, лікарі наголошують: прийом вітамінів має призначатися та контролюватись фахівцями.

Читайте також:  Деякі шкідливі звички можуть продовжувати життя людей похилого віку

«Для прояснення картини слід здати аналізи. Важливо уникати самолікування».

Медики порадили не вдаватися до самостійного стихійного прийому препаратів із вітамінами А, D, Е, К. Будучи жиророзчинними, вони досить повільно виводяться. Приймаючи ці вітаміни необдумано, людина ризикує постраждати від надлишку, гіпервітамінозу.

Наслідком такого «вітамінного передозування» може стати розвиток хвороб.

“Вітамін D при передозуванні може викликати сечокам’яну хворобу”, – навели приклад експерти.