ГоловнаНовини Здоров'яВиявлений небезпечний побічний ефект парацетамолу

Виявлений небезпечний побічний ефект парацетамолу

парацетамолПрийом ліків, що містять парацетамол, пов’язаний з ризиком розвитку рідкісних, але небезпечних алергічних реакцій. Таке попередження для споживачів оприлюднило Управління контролю якості продуктів і ліків США (FDA) на підставі даних проведеного аналізу.

Парацетамол (ацетамінофен) — жарознижувальний та знеболювальний засіб, який входить до складу популярних препаратів (Панадол, Тайленол і т.д.). Згідно з повідомленням FDA, прийом препаратів може супроводжуватися рідко зустрічаються проявами лікарської алергії (синдром Стівенса-Джонсона, токсичний епідермальний некроліз, гострий генералізований екзантематозний пустульоз). Перші два стани без лікування закінчуються смертю пацієнта. Шкірні прояви можуть виникнути раптово.

FDA зажадає внести зміну в інструкції до препаратів, що містить парацетамол. Однак експерти Управління відзначають, що нова інформація не повинна викликати занепокоєння у пацієнтів і лікарів — важливо, щоб люди своєчасно реагували на симптоми.